Kun taka-akselin purkasi, niin selvisi että oli väärin kasattu. Tästä johtuen osumia oli saanut keskimmäinen kääntöpyörä (95), holkki (96), prikka (97), tulppa (94) ja liukukisko.
Akseli oli kasattu seuraavassa järjestyksessä. Vasennalta oikealle 94-96-97-95-94-94.
Eipä ollut tässä kelkassa ensimmäinen kerta kun jotain on väärin kasattu. Oikea taidonnäyte tosiaan. Nyt ei pitäisi olla enään oikein mitään paikkaa, jota ei olisi käyty läpi. No onpahan jotain jännitystä, että kuinka pitkälle pääsee seuraavalla reissulla :)
BRP:n omistajat, kannattee käyttää kelkan räjäytyskuvia kun niitä purkaa ja kasaa, tulee ainakin oikein kasattua..
Räjäytyskuvat löytyy täältä. Paina "view parts catalog" nappia, niin tulee listaus kelkoista, mönkijöistä ym.
Samalla vähän boondockeriín vedeltiin sähköjä navigaattoria varten. BD kävi myös maksullisessa huollossa ostopaikassaan että takuu säilyy. Eli 3000 km huolto oli kyseessä. Kaikki oli muuten kunnossa, mitä nyt kuluvat osat. Vaihtoon meni ohjainraudat, liukukiskot etupukin rajoitinremmi ja kiskojen pohjauskumet.
Oli oikein kamerakin matkassa hallilla, että saa hyviä kuvia rempasta. Muistikortti oli jäänyt matkasta, toivotaan, ettei oikeilla reissuilla käy samalla tavalla...
Vielä pitäisi vaihtaa ketjukotelon öljyt, niin voi odotella niitä oikeita lumikelejä.
(Kuva BRP parts catalogs)
Prikka kulahtanut.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti